سامانه شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی

با سلام و احترام

مطابق ماده یک قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری به منظور تنظیم و تعمیم و هدایت امر بیمه در ایران و حمایت بیمه گذاران و بیمه شدگان و صاحبان حقوق آنها همچنین به منظور اعمال نظارت دولت بر این فعالیت، موسسه ای به نام بیمه مرکزی ایران طبق مقررات این قانون به صورت شرکت سهامی تاسیس می گردد. بر همین اساس آیین نامه حمایت از حقوق بیمه گذاران، بیمه شدگان و صاحبان حقوق آنها در تاریخ ۲۳/۳/۱۳۹۱ تحت عنوان آیین نامه شماره ۷۱ توسط شورای عالی بیمه تصویب و به شرکتهای بیمه ابلاغ گردید.

خواهشمند است پیش از تنظیم و ارسال شکایت خود به نکات زیر توجه فرمائید.

* درصورتی که شکایت شما مربوط به شکایات از شرکت های بیمه می باشد، نسبت به ثبت شکایت خود در سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران ، اقدام فرمایید.

* در صورتی که قبلاَ شکایت خود را به روش دیگری ارسال نموده اید و پرونده شما در حال رسیدگی است، ‌از ارسال مجدد شکایت خودداری نمایید .

* به شکایت هایی که قبلاَ از طریق سامانه رسیدگی به شکایات ارسال و مجدداَ ارسال می گردد، رسیدگی نخواهد شد

* در صورتی که از چند شرکت بیمه یا در چند موضوع شکایت دارید، برای هر شرکت و برای هریک از موضوعات یک فرم شکایت جداگانه تنظیم و ارسال نمائید

* مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده برعهده شاکی خواهد بود .

* تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستاره دار اجباری است .

برای ثبت شکایت در سامانه اینجا را کلیک کنید.

برای پیگیری شکایت در سامانه اینجا را کلیک کنید.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =